2011. december 26., hétfő

Pierre Cardin babahordozó+ajándék könyv és tipegő! - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó egy nagyon kényelmes, modern babahordozó. Az autóba biztonsági övvel könnyen rögzíthető, súly minimális, a babával együtt is könnyen vihető.
Ringatni is lehet benne, én mindig úgy csináltam, hogy az első húzókájánál fogtam és úgy ringattam benne kisfiunkat.
Ez nagyon kényelmes megoldás, mivel 2 ujj is elég hozzá : )
A két piros gombot benyomva és a fogókart aláfordítva kényelmes babaszékként is használható, ami etetésnél nagyon praktikus és rendkívül stabil. Huzata mosható, ha folt kerülne rá.
Jól illeszkedik már az újszülött babákhoz is, mivel kis biztonsági betét található benne, amit a baba növekedésével ki lehet venni. A kisbabád hasát pedig külön kis betét védi, nehogy nyomják a biztonsági övek csatjai. Ez is igény szerint kivehető.
A tipegőt most nem fényképeztem, később töltök arról is fel képeket, sötét színű, kedves színes mackófejekkel.
A könyv is ajándék.: )
Annyi kis hibája van, hogy a huzata néhol kicsit bolyhos.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-27 12:18
. Pierre Cardin babahordozó+ajándék könyv és tipegő! - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése